30 czerwca 2013

Never forget, never forgive.

Aspen Asha
24
student 
biseksualny
palacz
po prostu


Kastet w kieszeni dzień i noc. Oczywiście w celach kolekcjonerskich. 
To nie tak, że mnie nie stać na samochód. Po prostu lubię metro.
Grawitacja to stek bzdur, który telewizja wciska nam do mózgu. 
  Długie palce. Mam nadzieję, że wiesz, co mam na myśli.
     Nie patrz na nadgarstki. Za dużo na nich wspomnień. 
Zabiera ludzi na piwo, dwa, ewentualnie osiem.
Powiedz mu, że jest brzydki. Potem płoń. 
 Just can't hear haters, blasé blasé. 
Romantyk, że ja pierdolę. 
Zodiakalny skurwysyn. 
Świetnie gotuje. 
Kochaj.
Szeptem.
Milczący. 
Uroczy. 
Wulgarny.

Maybe I had said, something that was wrong
Can I make it better, with the lights turned on?
    

2 komentarze:

  1. [Witam ponownie, z Levi jakoś na wątek nie zdążyłam, ale może tym razem szczęście dopisze. Dlatego proponuję, mimo zmiany obsady, pomysł numer dwa, co Ty na to? :) ]

    OdpowiedzUsuń